جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی ابراز داشت: جبهه انقلاب دو مأموریت مهم را بر عهده دارد که اول گفتمان‌سازی حرکت کشور مبتنی بر برنامه هفتم در جامعه و دوم مطالبه اجرای دقیق و کامل از مسئولین به‌ویژه دولتمردان دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مسأله محوری، مردم پایه‌بودن اقتصاد و هم‌افزایی قوای سه‌گانه از مهم‌ترین ویژگی‌های سند برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور است.

وی افزود: شهید رئیسی عزیز معتقد بود که نخبگان و صاحب نظران در صورت مغایرت برنامه هفتم توسعه با هدف‌های مدنظر، ورود پیدا کرده و دولت پذیرای نظرات کارشناسی آنان است. در صورت اجرای درست شش برنامه قبلی، توسعه وضعیت کشور در شرایط بهتری قرار داشت

امام جمعه کاکی ابراز داشت: با توجه به تأکید و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به اجرای کامل برنامه‌های پنج‌ساله، به‌ویژه برنامه هفتم، جبهه انقلاب دو مأموریت مهم را بر عهده دارد که اول گفتمان‌سازی حرکت کشور مبتنی بر برنامه هفتم در جامعه و دوم مطالبه اجرای دقیق و کامل از مسئولین به‌ویژه دولتمردان دولت چهاردهم است.

حجت الاسلام حسین پور با بیان اینکه در این موضع جبهه انقلاب چند راهبرد مهم را باید مدنظر داشته باشد ابراز داشت: داشتن تعریف شفاف و مشخص از معنا و مفهوم توسعه مهم است، بدون این تعریف، اجرای این دو مأموریت امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی بیان داشت: توجه به کلان گفتمان رهبر معظم انقلاب مبتنی بر تمایز مفهومی و مصداقی «پیشرفت» از «توسعه»، توجه به اصل ایجاد و تشکیل تمدن نوین اسلامی به‌عنوان غایت برنامه‌های پنج‌ساله و اجتناب از نگاه‌های مادون آن و برگزیدن اهداف صرفاً اقتصادی، مادی و مقلدانه از غرب به بهانه تقابل آرمان و واقعیت و... از جمله راهبردها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha